تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

معرفی روشها و محصولات جدید درمان زخم


دسته بندی سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 966

درمان زخم پای دیابتی


درمان زخم پای دیابتی

 

پزشکان در NYU Langone برای درمان زخم پای دیابتی به درمان سرطان پای دیابتی ادامه می‌دهند و این ناحیه را تمیز و ضد عفونی می‌کنند . اگر زخم آلوده باشد ، پزشک شما آنتی‌بیوتیک تجویز می‌کند تا آن را تمیز کند و از سفر به استخوان در پا جلوگیری کند .
سهم : ملاقات با پزشکان ما یا تماس با ما : ۶۴۶ - ۹۲۹ - ۷۹۵۰ - دکتر شما می‌تواند شما را به متخصص عروقی دانشگاه نیویورک ارجاع دهد اگر بیماری arterial را کاهش دهید ، شرایطی که به جریان خون در پاها و پاها آسیب وارد می‌کند و می‌تواند باعث شود زخم به آرامی التیام یابد .
پزشکان دانشگاه نیویورک توصیه می‌کنند که مراقبت‌های درمانی منظم برای زخم پای دیابتی ، و نیز دیگر درمان‌های دیگر انجام شود .
مراقبت از زخم چون پزشک شما زخم را تمیز می‌کند و زخم می‌کند ، او هم هر گونه بافت مرده اطراف آن را حذف می‌کند . بعد از تمیز کردن زخم ، پزشک پانسمان را اعمال می‌کند تا این ناحیه را در حالی که درمان می‌کند استریل نگه دارد .
پزشک شما می‌تواند به شما نشان دهد که چگونه زخم را در خانه تمیز کنید و توصیه کنید که از پماد ضد باکتری موضعی استفاده کنید تا به بهبود سرعت و جلوگیری از عفونت بیشتر کمک کنید .
درمان زخم روزانه باید تا زمانی که زخم التیام پیدا کند ادامه یابد . افرادی که مبتلا به دیابت و extremity arterial هستند ، اغلب به آرامی التیام می‌یابند، بنابراین ممکن است هفته‌ها یا ماه‌ها طول بکشد تا زخم پا به طور کامل التیام یابد .
Hyperbaric اکسیژن درمان NYU Helen Langone s . و مارتین اس . مرکز درمان Wound Hyperbaric و مرکز درمانی پیشرفته در مرکز مراقبت ambulatory تنها بیمارستان سرپایی در منهتن است که chamber monoplace برای درمان اکسیژن تشکیل می‌دهد . پزشکان این درمان را تجویز می‌کنند تا به تسریع درمان آسیب‌های بافت نرم ناشی از زخم پای بیمار کمک کنند .
در این روش درمانی ، شخصی بر روی یک تخت راحت در داخل یک اتاق محصور و شفاف قرار دارد . اتاق به ماشینی متصل است که فضا را با ۱۰۰ درصد اکسیژن پر می‌کند . تنفس اکسیژن خالص مقدار اکسیژن را در جریان خون ده برابر افزایش می‌دهد . خون غنی از اکسیژن می‌تواند با تحریک عوامل رشد و سلول‌های بنیادی که به ترمیم بافت آسیب‌دیده کمک می‌کنند به طور قابل‌توجهی بهبود یابد .
برای بهترین نتیجه ، اغلب مردم به چندین جلسه درمان اکسیژن hyperbaric نیاز دارند . هر جلسه دو ساعت طول می‌کشد . شما می‌توانید به موسیقی گوش دهید یا در طول درمان به تلویزیون نگاه کنید .
زخم شدید پای ممکن است هفته‌ها و یا ماه‌ها طول بکشد تا التیام یابد، حتی با درمان اکسیژن . درمان هیچ عارضه جانبی ندارد .

 

 

تریتا

  انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 29

برچسب های مهم



تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد